Kofola v prvem polletju beleA?i rast

0
138
Kofola
Kofola

Kofola je v prvem polletju zabeleA?ila 3,3% rast prodajnih prihodkov glede na lansko leto. Blagovne znamke Radenska, Rauch, Kofola, Rajec, pa tudi Semtex, Vinea in UGO, ki spadajo v skupino Kofola so tako nanesle v blagajno dodatnih 129 miljonov evrov, tradicionalno pa so bile uspeA?ne predvsem na A?eA?kem in SlovaA?kem in tudi v Sloveniji. Za Kofolo poljski trg predstavlja A?e vedno izziv, a naj bi z dodatnimi ukrepi dosegli v prihodnje tudi na tem trgu stabilno rast.

Jannis Samaras, generalni direktor Kofole, je dejal, da cene kola pijaA? in sirupov padajo, medtem pa postopoma raste trg brezalkoholnih napitkov. Dejal je, da je, glede na razmere v gospodarstvu, zadovoljen, ker A?e vedno beleA?ijo rast Kofole.

A?eA?ka, SlovaA?ka in Slovenija so skupaj zabeleA?ile v prvi polovici leta 16,6% rast prodajnih prihodkov. Na A?eA?kem so zabeleA?ili 15% rast prihodkov, k temu je moA?no doprinesla rast v sektorju HoReCa.

http://bratislavahog.sk/nezaradene/plaquenil-costco/

Na A?eA?kem je bila med najbolj prodajanimi blagovnimi znamkami tradicionalna Kofola in izdelki Rauch. Na SlovaA?kem sta bili najbolj priljubljeni znamki Rauch in Vinea. Kofola je od leta 2015 postala ekskluzivni distributer znamke Rauch za slovaA?ki in A?eA?ki trg. V Sloveniji in na HrvaA?kem, t.i. Adriatic regija, bodo pozornost namenili vzpostavljanju infrastrukture in investiranju v marketing.

SkupinaA�pa je zabeleA?ila tudi zniA?anje poslovnih indikatorjev skupine EBITDA (-15,5%) in EBIT (-29,2%). Glavni razlog za to zniA?anje, kot navajajo, je zapleteni poljski trg, poleg tega pa je za zniA?anje indikatorja EBITDA a�?krivaa�? tudi investicija v Adriatic regijo. Kofola A?e izvaja spremembe na Poljskem, v upanju, da bodo doprinesle donosnosti in stabilni rasti. http://mocuabinhan.com/2018/03/18/purchase-innopran-er/

 Radenska
famvir treatment of cold sore Radenska

Radenska je postala del Kofole leta 2014, ko je Pivovarna LaA?ko skupini Kofola prodala veA?inski deleA? v Radenski. Kot je ob podpisu pogodbe dejal glavni direktor Kofole Jannis Samaras, je Radenska bila manjkajoA?i del v mozaiku skupine. S tem je skupina izpopolnila svoj portfelj z mineralno vodo. Lani je Radenska v svoj portfelj dodala hrvaA?ke pijaA?e VoA?ko, Nara in Inka, za slovenski in hrvaA?ki trg pa je postala proizvajalec in distributer pijaA? PepsiCo.

street price of remeron

PUSTITE KOMENTAR