Kofola v prvem polletju beleži rast

0
43
Kofola
Kofola

Kofola je v prvem polletju zabeležila 3,3% rast prodajnih prihodkov glede na lansko leto. Blagovne znamke Radenska, Rauch, Kofola, Rajec, pa tudi Semtex, Vinea in UGO, ki spadajo v skupino Kofola so tako nanesle v blagajno dodatnih 129 miljonov evrov, tradicionalno pa so bile uspešne predvsem na Češkem in Slovaškem in tudi v Sloveniji. Za Kofolo poljski trg predstavlja še vedno izziv, a naj bi z dodatnimi ukrepi dosegli v prihodnje tudi na tem trgu stabilno rast.

Jannis Samaras, generalni direktor Kofole, je dejal, da cene kola pijač in sirupov padajo, medtem pa postopoma raste trg brezalkoholnih napitkov. Dejal je, da je, glede na razmere v gospodarstvu, zadovoljen, ker še vedno beležijo rast Kofole.

Češka, Slovaška in Slovenija so skupaj zabeležile v prvi polovici leta 16,6% rast prodajnih prihodkov. Na Češkem so zabeležili 15% rast prihodkov, k temu je močno doprinesla rast v sektorju HoReCa.

Na Češkem je bila med najbolj prodajanimi blagovnimi znamkami tradicionalna Kofola in izdelki Rauch. Na Slovaškem sta bili najbolj priljubljeni znamki Rauch in Vinea. Kofola je od leta 2015 postala ekskluzivni distributer znamke Rauch za slovaški in češki trg. V Sloveniji in na Hrvaškem, t.i. Adriatic regija, bodo pozornost namenili vzpostavljanju infrastrukture in investiranju v marketing.

Skupina pa je zabeležila tudi znižanje poslovnih indikatorjev skupine EBITDA (-15,5%) in EBIT (-29,2%). Glavni razlog za to znižanje, kot navajajo, je zapleteni poljski trg, poleg tega pa je za znižanje indikatorja EBITDA “kriva” tudi investicija v Adriatic regijo. Kofola že izvaja spremembe na Poljskem, v upanju, da bodo doprinesle donosnosti in stabilni rasti.

 Radenska
Radenska

Radenska je postala del Kofole leta 2014, ko je Pivovarna Laško skupini Kofola prodala večinski delež v Radenski. Kot je ob podpisu pogodbe dejal glavni direktor Kofole Jannis Samaras, je Radenska bila manjkajoči del v mozaiku skupine. S tem je skupina izpopolnila svoj portfelj z mineralno vodo. Lani je Radenska v svoj portfelj dodala hrvaške pijače Vočko, Nara in Inka, za slovenski in hrvaški trg pa je postala proizvajalec in distributer pijač PepsiCo.

PUSTITE KOMENTAR